Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Hans-2

10-06-2015 kl. 13:29

Set af 284

3

23 år fandt jeg Rita. Det første jeg så efter var om hun havde brede hofter for hun skulle føde masser af børn. Det blev kun til to.
De første år af vores ægteskab, var der stor mangel op daginstitution i vores kommune. Rita var hjemmegående og børn mylderet ind i vores hjem, så når jeg kom hjem fra arbejde så overtog jeg hele flokken, så kunne Rita køre lidt med støvsugeren.
Da vores egne børn vokset op og deltog i forskellig aktiviteter, så kunne jeg lige så godt fylde bilen op med andre folks unger så det blev til en del kørende rundt nat og dag .
Da vores egne børn forlod gymnasium så stod der et tomrum, nu var festen forbi, alt det jeg havde arbejdet på var lykkes til ug med kryds og bolde, men jeg havde stadig fuld krudt i bagdelen og der måtte ske noget mere og det gjorde der også, vi søgte og fandt tre reservebørn som vi stadig har stor fornøjelse af efter 8 år der til er der kommet to børnebørn som bor i Luxembourg og vi har næsten daglig forbindelse.
Og her er vi så nu. Jeg tror ikke at mange mænd har skifter så mange bleer som jeg har. Jeg er nu gået på efterløn i håb om at en trængt børnefamilier kunne få min plads. Har stadig en masse energi som skal lukkes ud hver dag. Er blevet tilbudt et job i en børnehave nogle timer til rep af legeredskaber, men har takket nej tak . Vi lever i en tid hvor mænd og børn ikke rigtig funger sammen, og det er synd og skam for de børn som mangler en mands person i deres nærhed. Jeg skal nu starte et job i Den Gamle By i Århus hvor jeg skal stå for et Cykel og Knallert værksted og det glæder jeg meget til

Dette er et svar til hvor for er jeg her

af Hans-2 (10-06-2015 kl. 13:28)

Svar til dette indlæg

4 Hans-2 10-06-15
kl. 13:30

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook