Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ramasjang

06-06-2015 kl. 16:19

Set af 1083

cykeltrailer og cykelhjelm til baby

Vi er meget aktive friluftsmennesker og vil nu købe cykeltrailer, så vi kan fortsætte med at komme meget ud og rundt som vi plejer.

Jeg har kigget på croozer kid 2 og Thule cougar 2 men kan ikke lige finde ud af hvilken vi skal have. Hvis nogle af Jer har erfaringer så kom med dem.

Men mit spørgsmål angående cykelhjelm er nu mere vigtig. Man tilkøber sæde/køjer til baby, men baby kan jo ikke bruge cykelhjelm. Hverken os forældre eller vores barn på 10 år, kører uden cykelhjelm, så det er fjernt for mig at baby ikke har hjelm på i cykeltraileren. Men hvad siger I. Er indsatsen og nakkestøtte så godt i dem at det er forsvarligt at cykle med babyerne i cykeltrailer?

Svar til dette indlæg

Vi var rigtigt glade for vores croozer Kathrine 07-06-15
kl. 19:52

begge mine havde hjelm på! Malu82 06-06-15
kl. 18:48

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook