Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Dp

04-05-2015 kl. 09:59

Set af 1010

Jamen det vil jeg da gerne

Først til tøjet. Konfirmanden syede selv sit tøj; en buksedragt. Her kostede 250. Og et par hvide converse lignede sko til 99 kr.

Vores tøj (forældre og søskende) var tøj vi i forvejen havde, suppleret med en lille smule. (Og noget der skal bruges bagefter. ;-) )

Festen holdt vi herhjemme i garagen (Ombygget stald). Og da vi har en stor familie købte jeg for et par år siden bestik og service osv. i forbindelse med min runde fødselsdag. Vi lejede borde og stole. Det kostede 450. Kr.

Maden lavede vi stort set selv selv. Menuen var rejecocktail, derefter buffet med salatbord, kartoftler sovs, 2 forskellige stege (som min medhjælp i køkkenet lavede mens vi var i kirke) og hotwings. Til dessert fik vi hjemmelavet is. 2 slags med jordbærsovs og kyskager.

Herefter var der kaffe med lagkager. Og til "skrubaf mad" var der rester fra buffeten og lasange.

Der blev drukket 6 fl rødvin og 12 flasker hvidvin (Også som velkomstdrink) Overskydende vin kunne jeg komme af med igen. Da det var købt i vores lokale brugsforening. Ligeledes med sodavand. Helt gammeldags sodavandsflasker. Der blev drukket 5 kasser. (Altså 250 kr...) Det kunne jeg jo knap nok køre til Tyskland for... (Og så havde jeg ingen vinrester, da vi overhovet ikke drikker vin herhjemme.) Og så blev der drukket ½ kasse øl...

I alt har jeg brugt 3850 på mad og drikkevarer. Der udover havde jeg lejet 1 til at stå i køkkenet. Hun skulle have 1300 kr.
Og 2 til at hjælpe med servering. (Her kan man ofte finde en veninde eller andre bekendte til at hjælpe eller bytte med)

Dette er et svar til Hvordan ??

af Signe (03-05-2015 kl. 20:37)

Svar til dette indlæg

Hvor flot hun selv Ln 04-05-15
kl. 10:52

Fortsætter... Dp 04-05-15
kl. 10:02

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook