Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Hans-2

04-05-2015 kl. 09:58

Set af 265

Ugeprogram for en 4 års i Lux

Jeg har to børne børn i Luxemburg Og når man er 4 år så ser uge programmet sådan ud i europaskolen
Og her er så den lille Hildas uge program, så I kan følge lidt med. Der er sommerfugletema, og på den 11 maj skal Hilda i sommerfuglepark. Det er så godt nok den sommerfuglepark, jeg selv havde tænkt mig at tage dem med i, men hvis den er fin, kan vi vel tage derud selv også ...
Kære forældre
>
> Vi håber at alle har nydt en forlænget weekend.
>
> Vi er nu færdige med fugle husene, og I kan se det færdige resultat på væggen i gangen.
>
> Det næste projekt vi går i gang med er sommerfugle. Vi modtager en af nærmeste dage sommerfuglelarver fra England, og skal så på nærmeste hold se dem udvikle sig til sommerfugle. I billedkunst skal vi fremstille sommerfuglekasser og andet ,der har med emnet at gøre, og vi skal læse og skrive lidt om sommerfugle. Og sidst ,men ikke mindst, skal vi til sommerfugle huset i Grevenmacher d.11 maj, Dorte-Isabels mor - tager med os.
>
> I morgen mandag skal gulerødderne prøve at spise i Primærs kantine. Det sker som en del af overgangen til 1. klasse. De børn, der normalt spiser madpakke til middag om mandagen, tager denne med derover.
>
> På torsdag skal hele klassen på besøg i kantinen og se, hvor maden bliver lavet.
>
> Tegneiagttagelse med gulerødderne laver vi denne onsdag i stedet for sidste uge.
>

Svar til dette indlæg

2 Hans-2 04-05-15
kl. 09:58

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook