Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Hans-2

31-03-2015 kl. 00:54

Set af 282

Solen sknder hver dag

Solen sinde hverdag og hver dag var en fest, sådan husker jeg min barndom. Vi blev smidt ud om morgen og skulle helst ikke komme hjem for end det blev aften. Så gik dagen med at gå i skole, skoven, heden klatter i træer. Havnen åen og byen, alt hvor der var noget spændene at se på der var vi unger. Ingen kendte dagen for end solen gik ned. Vi løb over på heden i bare tær, så blev Frøen bidt af en hugorm, så skulle han til doktor, det foregik i en gammel barnevogn, 3 mand to til at holde ham og en til at skubbe. Da vi kom op til doktor Laursen så var frøen helt rød i hovet som et kogt kreps ,så siger doktor Laursen . Han fejler hvis ikke noget, men han fik et glas vand og så fik vi et bolsjer at gå hjem på
I gennem byen løber der en å. Den har nogen liv på sin samvittighed, også børn desværre. En gang jeg og Birger 12 år stod med vores fiskestang, så lød der et plask, en dreng på 6 år var faldet i åen.
Desværre gik der alt for lang tid inden vi fik han ind på land så der gik en hel time inden vi fik liv i ham. Bag efter tog vi hans tøj at det skulle tørre i solen, for hvis han kom hjem i våd tøj og havde været nede ved åen så ville han tæsk. Ja sådan kan jeg fortælle meget fra min barndom. Det var også den gang jeg lærte at forbande alkohol, jeg så hvilken elendighed og ulykke det førte med sig og især børn var hårdt ramt. Heldig vis er de tider forbi . Beder bolig og flere penge blandt folk. Problemet er bare at det er kørt 180 i den nedsatte retning og det tror jeg bliver endnu værger. Så her til aften i tv 2 Familien Danmark helt privat. Så tænker man hvordan skal de børn nogen sinde komme til at klarer sig selv og stå på egne ben, og hvis er skylden det er forælderen.
Hans

Dette er et svar til Desuden tror jeg du misforstår ordet

af Anno (30-03-2015 kl. 12:57)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook