Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Annemarie Olsen

02-03-2015 kl. 22:56

Set af 1051

Se at komme afsted igen!

Hej

Man 'kommer' sig ikke bare af sig selv, når man har det som dig, så se at komme afsted til lægen igen og bed om at blive testet for depression. Vær lidt stædig (og måske vis lidt af din snerrende personlighed for at få din vilje).

En anden ting, som har hjulpet mig igennem pressede perioder, var det råd, jeg læste, da jeg var gravid første gang; alle mødre er igennem både positive og negative følelser, når de står med det lille nye liv. Lad være at fordømme dig selv, når du har negative følelser, men observer dem og tænk 'aha'. På den måde kan du rumme dig selv og slipper for dårlig samvittighed og frygt for at være en dårlig mor.
Samme råd kan bruges ved stress og mangel på overskud :-)

Og så lad os lige høre, hvilke jobs du søger! Det kunne jo være, at dette store netværk gemmer på nogle gode ledetråde :-)

Masser af klap på ryggen!

Venligst

Annemarie

Dette er et svar til Tak

af Anna (02-03-2015 kl. 19:44)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook