Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Annemarie Olsen

02-03-2015 kl. 15:48

Set af 1141

Indberetning af bivirkninger

Hej

Indtil for nyligt var det lægen, der indberettede bivirkninger, og vi bad gentagne gange vores læge om at indberette vores bivirkninger, men det blev afvist, for det var jo ikke så 'alvorligt'... og det var jo ikke 'sikkert', at det var vaccinen, der gav min datter 4,6 i feber som baby og gav mig 40 i feber i et døgn efter MFR (som voksen!).

Så jeg tror ikke på, at grundlaget for vurderingerne af vaccinernes sikkerhed er i orden. Jeg er desværre sikker på, at der er andre end vores familie, der har haft sådanne kedelige eftervirkninger, uden det blev indberettet. Hvordan kan man så blindt tro, at myndighederne har ret? De anbefalede også engang, at man lagde baby på maven, når hun skulle sove? Og se lige antallet af vuggedøde? Vi ved noget, indtil vi bliver klogere. Men prøv endelig at læse på Vaccinationsforum og læse nogle af de bøger og pjecer, der er udgivet om vaccinationer uden om myndighederne. Det er tankevækkende.

Venligst

Annemarie

Dette er et svar til Er du sød at dokumentere???

af Trisse (28-02-2015 kl. 13:43)

Svar til dette indlæg

troede det var lægen som skulle ind- anobanano 02-03-15
kl. 20:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook