Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Annemarie Olsen

27-02-2015 kl. 22:53

Set af 1423

41.6 grader

Hej

Da min store pige fik sin første vaccination som baby, fik hun 41.6 i feber samme nat. Vores læge afslog, at det kunne hænge sammen med vaccinen, selvom den tililende natlæge med det samme fandt sammenhængen. Næste vaccine endte også sådan med vagtlæge og stor alarm.
Når skaderne ikke anderkendes, er der intet reelt grundlag for statistik, og så er vi på herrens mark.
Tredie vaccine fik hun aldrig, for der var hun allerede kronisk syg. Da hun også blev diagnosticeret med fødevareallergi, og da MFR vaccinen er produceret på æg (andre er produceret på grise og heste, så man sprøjter celler fra disse dyr direkte ind i de små børn), så var det yderst risikabelt at fortsætte vaccinationsprogrammet. Kort tid efter fik hun sin første feberkrampe. Og når man først har prøvet sådan en som forælder, så lover jeg dig, at der skal være verdenskrige på spil, før man vidende udsætter sit barn for en til af slagsen.

Jeg er bange for, hvad vacciner gør i naturen. Videnskaben har bevist, at hvis man udrydder en virus, dukker der en ny op og 'fylder pladsen'. Jeg ville foretrække at beholde en kendt virus, som vi kan bekæmpe, på landkortet frem for at få en helt ny bandit på banen, som vi intet kan gøre imod.
Når min datter nu er blevet ældre, skal hun nok vaccineres, men det bliver under streng overvågning. Der er for mange ting, vi ikke ved om produkt og procedure, og for mange fabrikshemmeligheder på spil. Hvorfor skal børnene vaccineres, som de skal i så tidlig en alder? Hvorfor kan de ikke få vaccinerne en for en i stedet for i et tre-skud? Osv.

Venligst

Annemarie

Dette er et svar til MFR vaccine

af Mor (27-02-2015 kl. 18:56)

Svar til dette indlæg

Trist historie... Chelina 28-02-15
kl. 03:38

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook