Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Berlin

25-02-2015 kl. 20:06

Set af 883

ikke før skolestart, men nu:

Min dreng på 6 er her efter jul blevet meget påvirket af det, han kalder "støjen" i skolen, og sidder grædende med hovedpine hver dag, når skolen er slut. Hans BH var bestemt ikke lydløs, men han kan ikke kapere de mange nye indtryk, samtidig med at der bliver stillet krav til ham. I hans BH kunne han bare lukke af, når det blev for meget.

Jeg har indenfor de sidste dage hørt fra flere sider, at rigtig mange drenge har det svært det første år. Det er en hård omstillingsproces, især hvad det sociale angår; altså måden man er sammen med andre børn. Derfor er det mest dét, vi selv prøver at styrke - hans lege og venskaber udenom skolen.

Jeg har mao ikke nogen forslag til hvad du kan gøre her og nu, men prøv at spørge ind til, hvad han helt præcist er bange for, og tal også med hans pædagoger i BH.

Dette er et svar til Stærk reaktion på snarlig skolestart

af Ano i dag (24-02-2015 kl. 13:25)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook