Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LeAn

15-02-2015 kl. 20:19

Set af 281

Berlin i sommerferien...

Vi overvejer (regner med) at tage nogle dage i Berlin i sommerferien. Jeg kunne godt tænke mig, vi tager toget derned selvom det giver meget rejsetid.

Er der nogle, der kender gode steder at bo centralt i Berlin? Jeg kan leve med et familieværelse, min mand vil muligvis foretrække en ferielejlighed så vi selv kan stå for en del af maden :-) Der skal være plads til de 2 "gamle" og så mit samlede afkom (7, 8 og 18 når vi kommer så langt).

Jeg har været i Berlin med den ældste og min eks-mand for over 10 år siden og synes, jeg kan huske at der er udgivet en speciel rejseguide for børn til Berlin. Nogen, der også kan huske det og måske hvem der har udgivet den? Dengang var fokus på de 2 zoologiske haver og så legetøjsbutikker. Denne gang skal vi måske se noget andet - gerne noget, hvor der må pilles ;-) Så forslag til det modtages gerne - hvis det nu ikke lykkes at grave den guide frem.

Mange hilsner
Lene

Svar til dette indlæg

Forslag Marianne 16-02-15
kl. 07:47

jeg ville.... scout 16-02-15
kl. 07:01

"Berlin - alt det du gerne vil vide" Kiis 15-02-15
kl. 23:22

klart en lejlighed KamillaS 15-02-15
kl. 21:29

Lejligheder... SØS! 15-02-15
kl. 20:29

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook