Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Anne

09-02-2015 kl. 11:25

Set af 393

2

Psykiatrifonden.dk og en-af-os.dk er andre gode sider... sundhed.dk har også en god beskrivelse af bipolar lidelse samt råd til pårørende. Jeg ved også at der findes pjecer rettet mod pårørende, som du kan få fat i og give til di svigermor og mand, med beskeden om at du meget gerne ser at de læser det. Men vigtigst af alt, så vend det med din(e) behandlere, så de kan hjælpe dig.
Jeg håber virkelig at din svigermor, og i særdeleshed din mand, snart åbner øjnene og smider fordommene af sig, så de kan bakke dig op som du fortjener. Og jeg håber endnu mere at din mand får taget sig sammen, og viser sig som den stærke og får sagt stop overfor sin mor, og begynder at støtte sin kone. Fortæl ham igen og igen, til det sidder fast, at du føler dig svigtet og er såret over hans stiltiende accept af hans mors opførsel overfor dig.
Hvis du mangler noget at sige til din svigermor næste gang hun bliver strid, kan du jo spørge hende om hun også ville synes at du var en svag nasser og alt det andet hun kalder dig, hvis du nu havde fået konstateret f.eks. leddegigt eller parkinson. Det er måske groft, men af og til kan den slags få folk til at forstå at psykiske lidelser, netop er lidelser/sygdomme på samme niveau som rent fysisk lidelser.
Med ønsket om alt godt fremover!
Kh.

Dette er et svar til Flere ting...

af Anne (09-02-2015 kl. 11:14)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook