Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Annemarie Olsen

09-02-2015 kl. 09:40

Set af 786

Tvungen pårørende-samtale ;-)

Hej

Hvis du på et tidspunkt får energi til det, så skal du manipulere hende ind i at deltage i en pårørende-samtale! Planlæg dit 'angreb' ud i; 'siden du har det så svært med min tilstand, så vil du have godt af at møde dit/dat og få det talt rigtigt igennem'. 'Det vil hjælpe dig som farmor og som mor i denne svære tid, hvor du jo gerne vil hjælpe vores familie, din søn og dine børnebørn'. 'Det er vigtigt at forstå det, man er bange for, og det kan du gøre her'.

Alternativt kunne du købe en brugt udgave af Emma Gad eller en lignende og give hende. 'Is it true, is it kind, is it necessary?'-reglen kunne hun også have godt af.

Lad din mand sejle lidt rundt uden at blive spanket endnu - det er HÅRDT at blive tætteste pårørende til en psykisk sindslidende (det er jeg) - men han skal kaldes tilbage til virkeligheden om nogle måneder. Han kan evt have brug for nogle støttende samtaler og måske også tale med dine behandlere om, hvordan I kan tilrettelægge en ny hverdag.

Al medgang og held - og husk at du er trods alt heldig i at have mand og børn! Mange med din diagnose er meget unge og slået ud ved tanken om at skulle kombinere medicin og forælderskab og parforhold.

Masser af venlige tanker og medvind!

Annemarie (der HADER pårørendesamtaler, efter jeg røg ind i en behandler-psykopat, der spurgte mig, om jeg ikke bare havde lyst til at begå selvmord på grund af vores familiesituation! Tag den!)

Dette er et svar til Svigermor angriber mig 2

af Ano (08-02-2015 kl. 15:52)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook