Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ano

09-02-2015 kl. 07:22

Set af 1356

Frustreret X 20!

Jeg skrev i sidste uge et indlæg om, at være gravid med en tyrkisk mand.
Han har nu fået nyheden om graviditeten at vide - han reagerede som jeg forventede med ordet abort!
Han mener, det vil ødelægge hans liv, at han vil blive udstødt af familien, hvis jeg ikke får abort, og derfor ser han kun én mulighed, abort! Der er selvfølgelig stor forskel på vores kulturer, og derfor (i min verden) voldsomme reaktion.
Graviditeten var ikke planlagt, jeg var på p-piller (uden at have glemt at tage nogen).
Han er uden tvivl ligeså frustreret som jeg, men jeg føler virkelig ikke, at han lytter til mine tanker, når jeg taler om at beholde barnet. Det er ikke nemt at gå gennem en abort, og jeg føler virkelig han prøver at tvinge mig til det.
Jeg har fortalt ham, at jeg skal have det godt med beslutningen der tages, og den kan jeg ikke tage nu og her. Jeg har lyttet til ham og skal nok have det med i mine overvejelser. Men jeg har også et liv der skal hænge sammen efterfølgende!
Hvad skal jeg gøre? Droppe kontakten til ham, inden beslutningen er taget, eller....? Jeg er virkeligt i vildrede :(

Svar til dette indlæg

Samme svar som før cdl 09-02-15
kl. 19:53

Mandens ansvar ... Annemarie Olsen 09-02-15
kl. 09:27

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook