Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ida

08-02-2015 kl. 17:25

Set af 595

Hold da op. Føj en svigermor

Hvad fanden har din svigermor gang i!!! er det første jeg tænker.
Man sparker da ikke til et menneske der allerede ligger ned.

Jeg er selv pårørende til flere i vores familie med forskellige psykiske diagnoser. Og en ting ved jeg, det hjælper dig ikke hvordan din svigermor nu behandler dig.

For det første tror jeg, at jeg ville tage hende med til psykolog/behandling eller til et aften kursus hvor hun kan høre hvad din psykisk sygdom handler om, så hun får mere forståelse.

Hvis det fortsat ikke hjælper, ja så ved jeg sgu ikke hvad man gøre ved sådan en kvinde. Hun må have en gammeldags holdning til det med psykisk lidelse. Det er for fanden ikke noget du finder på for sjov.

Og dernæst synes jeg du skal sige til din mand, at det sår dig så meget hans mor er sådan, og du forventer han siger fra overfor hende. Hvad bliver det næste, hun bagtaler dig overfor børnene?

Man kan sagtens leve et godt liv med en psykisk lidelse, det kræver bare hjælp og ikke mindst forstående fra ens omverden.

Så hjælper det ikke folk sparker til dig, når du har allermest brug for dem. Det ender jo med du går helt ned med flaget igen og direkte ind i en depression. Og det håber jeg da ikke er svigermors ønske, hverken for dig, dine børn eller for din mands skyld, for det påvirker alle.

Hvor skulle hun skamme sig, føj!!

Dette er et svar til Svigermor angriber mig 2

af Ano (08-02-2015 kl. 15:52)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook