Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Børn (1-3 år)

jeanette33

28-10-2014 kl. 22:56
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 398

Selvstændig 16 mdr. dreng

Hej mødre :-)Jeg har en rigtig glad og smilende dreng på 16 mdr. Han har aldrig
været til kys og kram og har altid været langt fremme i sin udvikling. Han gik bl.a.
som 10 mdr. Han er altid smilende overfor fremmede og fx hvis vi er i lægehuset
og han ser andre børn, går han hen og leger med dem med det samme. Han går i
dagpleje som han er rigtig glad for.. Det tog kun 2 dage ca hvor han var rigtig ked
af at jeg gik, og ellers har han ligefra han blev sat ind stort set altid gået ind og
leget med de andre børn med det samme.Han er som sagt ikke den der kommer
og giver kram og kys når man kommer og går, hvilket godt nogle gange får mig til
at tænke over om er ligesom er det bånd imellem ham og mig.. Det skal siges han
gør det samme med hans far.. Han har heller aldrig har en periode hvor han kun
var mor eller farsyg. Han vil rigtig gerne vi leger og følger med ham. Han kommer
desuden også selv og sætter sig på os når han nu vil. Han er en vildbasse med et
stort temperament og lige pt har han en periode hvor han skriger vildt, hvis han får
et nej eller ikke kan finde ud af tingene. Jeg hjælper ved at fortælle ham, det er
okay at blive sur og tilbyder en krammer hvis det er hvad han har behov for. Nogle
gange har han, men for det meste nej. Vi havde dog en episode hvor vi skulle hente
noget tøj hos en fremmede som jeg havde købt. Der kunne jeg slet ikke få mine
sko af da Frederik hang på mig, og hvis jeg prøvede at sætte ham ned skreg han
og snoede benene fast om mine.Så inderst inde håber jeg, at grunden til han bare
går og har så nemt ved bare at gå, er da han er tryg og har

Børn (1-3 år)

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook