Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Køb og salg (KUN for private)

Tudsemor5

01-04-2014 kl. 23:03
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 333

Flyttesalg...

Da vi har ved at pakke alle vores ting ned, fordi vi skal flytte, har jeg lidt forskelligt til salg:

1 stk. Mini A Ture Windbreaker, pige, strik str. 140 kr. 75,-
1 stk. Mini A Ture Windbreaker, dreng, strik str. 116 kr. 75,-
Menu cool tray serveringssæt, helt nyt kr. 175,-
Trip Trap Fionia Bakke i teaktræ, 48x32x6 cm, helt ny kr. 300,-
2 stk. Lego Soft Shell jakker, str. 116, sort og lyselilla, brugt meget kort tid til tvillinger kr. 100,-
Philips Avent manuel brystpumpe inkl. 5 Avent naturally flasker 125 ml. kr. 150,-
Bosch hækklipper elektrisk med kort ledning kr. 100,-
2 stk. Elefant trinriste futura light størrelse 50x100 cm gavl. inkl. stilleskrue til begge riste. Højde 5 cm, helt nye og ubrugte kr. 650,-
Meget smuk brudekjole med langt slæb og broderede perler kun brugt en gang, str. 38 kr. 1.500,-

Ved interesse kan jeg maile billeder af tingene:-)

Køb og salg (KUN for private)

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook