Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Tvillinger

Maria

05-03-2014 kl. 15:31
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 2423

Så blev de 5 år "de små"

Hej til alle

Ja det er længe siden jeg har været herinde. Har tvillingerne Natalia og Patrick på nu 5 år. De er født 5 uger for tidligt, men ellers alt ok.

I fredags blev de 5 år, som tiden dog flyver.

Natalia er nu 107 cm og 16,7 kg (42 cm og 1830 gr ved fødsel) Patrick 111,5 cm og 23,4 kg (50 cm og 3000 gr ved fødsel).

Jeg er så heldig og gå hjemme ved dem og deres søskende (Mathias 2010, Josefia 1012 og Isabell 2013) og det er guld værd. De var begge startet i bh men Natalia er en lille sart pige og det gav store problemer så da muligheden bød det tog vi dem begge ud og det har betydet alt. Har fået glade børn og specielt en datter som igen har mod på livet uden og skulle bruge alt sin energi og køre ned på det. Så nu har familien det super og jeg vil aldrig bytte denne tid for noget... :-)

Så nu begynder skole tankerne og så må vi se hvad det bringer har ingen ideer endnu.

Ha det godt til alle både nye og gamle bruger.

Kh Maria

Svar til dette indlæg
jeg er imponeret olibias 04-09-14
kl. 14:21

Tvillinger

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook