Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Parforhold

ano

01-03-2014 kl. 14:53
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 651

jeg

kan sagtens være lyttende, lade være med at være afbryde, men nogen gange kommer mine tanker lidt hurtigt ud af munden, uden rigtig tænkt over det, mest derhjemme. Er faktisk meget vigtigt i mit arbejde, at være lyttende. Jeg er også meget vellidt på arbejde, så der ikke noget problem. Ofte synes han bare jeg skal være lige så stille, som ham og det svært for mig. Men tror helt klart vil hjælpe mig at komme lidt mere ud med veninder, oplever også at jeg kan mærke jeg har det bedre når fået opfyldt mine behov, er jo også omsorg for mig selv. Oplever også på ferier at han brug for meget ro, omkring sig. Hvor jeg kan blive helt rastløs, mangler den sociale kontakt. Han har en gang taget på ferie alene uden familien, men manglede alligevel nogen at dele oplevelserne med. Tænker lidt på prøve tage på ferie sammen med veninde. Når han været afsted uden mig, kan jeg vel også. Jeg har nogen gange prøvet være meget stille ved familiesammenkomster, for at tække ham, men virker jo slet ikke naturligt for mig. Han kan sagtens klare være med til familiesammenkomster. Han har det lidt svært med at jeg mere social, ja og får min energi ved at være sammen med andre, men accepterer at jeg har det behov. Problemet er mest i forbindelse med ferier og familiesammenkomster.

Dette er et svar til Hvad er det der generer ham?

af Laura (01-03-2014 kl. 14:11)

Svar til dette indlæg
Hmm - ved godt det er længe siden du Lone Møller 25-06-14
kl. 11:24

Parforhold

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook