Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Graviditetskvaler

Helenevind

28-02-2014 kl. 19:44
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 1326

Helt vildt med alle de symptomer

Hejsa...

Er lige nødt til og prøve og skrive herinde... :-) håber lidt og høre om, om der er andre der har haft det ligedan.

Min mand og jeg har forsøgt på og få barn nr. 3 i mere end to år... og har virkelig haft blandede følelse med, hvorfor det ikke lykkedes.

1-3 dage efter sidst æl, fik jeg mega ondt i mine brystvorter... jeg fik en følelse med det sammen om, at nu var det måske lykkedes... I min første graviditet skete akkurat det samme og det er vildt mærkeligt, at det allerede er så tidligt.

Nååå men, ca. 9-10 efter æl blev jeg voldsom voldsom træt, det var i tirsdags. I går begyndte jeg og få ondt i lænden og en underlig smag i munden og her til morgen testede jeg, en dag eller to før tid. Der er en svag lyserød steg i testfeltet, som kan se på nogen afstand.

I løbet af i dag, har jeg så fået kvalme og ondt i maven, med kramper fra tarmen og lind afføring...

De sidste par dage har jeg også haft hovedpine.

Jeg tænker bare... er der også andre, som graviditetssymptomerne har indtaget allerede før testdag? Vidste godt, at de for mig plejer og begynde tidligt, ca. 7-14 dage efter testdag, men det her... det er da helt vildt.

Men hvor er jeg glad, for at det tilsyneladende er lykkedes:-).

God aften alle sammen...

Hilsen Helene

Graviditetskvaler

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook