Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mortiltre

05-02-2014 kl. 09:16

Set af 4099

ingen ideer....

Kære alle!

Jeg har brug for jeres hjælp!

Vi venter barn nummer tre og det er skønt!! Bortset fra at vi slet ikke kan finde noget pige navn, vi kan blive enige om.

Jeg har foreslået Alice og jeg er solgt til stang lakrids! Jeg kan ikke se andre navne for mig, men min mand er HELT uenig, "det skal det SLET IKKE være" er hans eneste kommentar til det navn.

Jeg ved at det er et dårligt udgangspunkt for en forhandling og derfor beder jeg om hjælp til at få udvidet min navne horisont!

Min mand har foreslået :
Karla
Clara
Selma

Jeg synes umiddelbart at Karla er lidt hårdt i lyden.... Clara.... jo, det er ok, men i mine ører lidt intet sigende.... Selma... ja... hvis vi ikke finder andet... Og det er bare ikke så gode udgangspunkter for at navngive sit barn, synes jeg...

Jeg kunne måske overveje:

Lily
Katinka
Sigga
Asta
Elin
Sally

Vil I ikke godt hjælpe med enten meninger om de nævnte navne eller alternativer - så kan det være vi kan fine et kompromis....

Mange hilsner
Mortiltre

Svar til dette indlæg

Hvad hedder de andre to? Katrine 19-06-14
kl. 16:16

alice bryder jeg mig ikke om nena01 09-02-14
kl. 23:55

TAK Mortiltre 06-02-14
kl. 09:10

De piger kender jeg ;-) SuKe 05-02-14
kl. 20:27

Idéer: Miss Green 05-02-14
kl. 10:34

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook