Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Børn med handicap/misdannelser

Ditte

26-07-2013 kl. 00:36
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 719

Dreng med asperger og "vis hensyn" skilt

Hej

Jeg har en dreng med asperger. Vi skal i uge 33 på ferie på Djursland, og i den forbindelse skal vi i Djurs Sommerland. Det er ikke for hans skyld, men for lillebrors, da storebror egentlig slet ikke egner sig til at være sådan et sted. Vi har dog haft succes med at tage ham med i Tivoli, hvis vi gør det når alle andre ikke er der, og på forhånd nøje har aftalt hvilken vej vi går og hvad han kan prøve. Sidste gang var det dog ikke helt vellykket, da køen til radiobilerne (i hans verden) var lang, og han derfor blev rastløs og utilpas og alt muligt andet. Dette ødelagde resten af turen idet han kun kunne fokusere på, at han ikke fik prøvet dem som aftalt. Der gik mange følelser og frustrationer igennem ham, og ligeledes os forældre. Jeg svor egentlig at jeg ikke ville gøre det igen, men han vil rigtig gerne, bortset fra, at han faktisk ikke tør prøve så mange ting. For ham er det tit nok at gå og kigge.
Jeg har lige kigget på Djurs sommerlands hjemmeside. Jeg kan se at de har et "vis hensyn" skilt til handicappede - Tror I også det gælder asperger og har nogle prøvet det? Jeg tror det ville give meget mere ro på min dreng og en mere vellykket tur. Hvis, hvad skal man mon så vise?
Hvordan klarer Jeres børn med Asperger at være sådan et sted?

Svar til dette indlæg
Kan han godt Lone 02-08-13
kl. 19:30
Må jeg anbefale ANNO 26-07-13
kl. 18:04
Ja, skiltet er også til personer med ASF Lise 26-07-13
kl. 09:50

Børn med handicap/misdannelser

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook