Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Enlig mor

Tullelulle

04-06-2013 kl. 21:49
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 595

Farens rettighedder

Synes det er så svært.
Min søn Elias er nu 8 uger og hans far som ellers overhoved ikke har ønsket ham, vil nu have en masse rettighedder.
Han vil have fælles forældremyndighed, have vi lave en masse faste aftaler om samværd. Synes vi skal aftale fremadrettet hvor meget han kan se Elias, hvornår han kan være alene med ham osv.
Det skal lige siges at han kun har set ham 2 gange, hvor dan ene var i dag.
Han er lige gået, og jeg har det nu vildt skidt, har en følelse af at han vil tage ham fra mig, og er rigtig bange, for hvad han har af rettighedder, og hvad jeg kan blive tvunget til.

Vil jo rigtig gerne have de får en godt forhold, men Elias bor hos mig og vil aldrig gå med til 7/7 ordning, eller noget i den retning, men måske en hentning om ugen i vuggestue og måske en overnating hver anden weekendt, men først når han er meget ældre.
Vi har ikke været kærester eller noget, og hans far var rigtig sur da jeg fortalte at jeg var gravid og han har slet ikke vist nogen interesse under min graviditet.
Kan i hjælpe mig, om hvad jeg er oppe imod?

Svar til dette indlæg
For pokker Tullelulle 12-06-13
kl. 21:29
Hvis.. metteQ 04-06-13
kl. 22:34

Enlig mor

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook