Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Kiis

23-05-2013 kl. 09:28

Set af 2165

Har selv en Jonathan, så

selvfølgelig synes jeg, det er et rigtig godt navn ;-) Der er ikke så mange af dem, at de er nødt til at hedde Jonathan S eller lign, men samtidig er det heller ikke så specielt, at de skal gentage det eller stave (altså lige bortset fra finten med h eller ej), og så synes jeg, det har en god tyngde. Rent grafisk kan jeg bedst lide det med h. Betydningsmæssigt kan jeg også - selv om jeg ikke er specielt religiøs - godt lide, at det betyder "Guds gave", så alt i alt er jeg rigtig glad for, at vi valgte det navn. Da han var lille, kaldte han sig selv "Tanne", og det hænger stadig ved (håber dog ikke, at han bliver så excentrisk som den "rigtige" Tanne ;-) )

Dette er et svar til Navnet Jonathan..?

af Ano i dag (06-05-2013 kl. 11:33)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook