Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

sanne

09-05-2013 kl. 23:13

Set af 1714

manglende lyst til sex

Jeg har næsten ingen lyst til sex med min mand mere. Han vil gerne have sex flere gange om ugen. Det er et stort tema for ham, som han ofte vil tale om. Vi har prøvet med faste aftaler om sex to gange om ugen. Det har ikke øget min lyst. Nu er aftalen så, at vi er "rigtig" sammen en dag om ugen og at jeg "hjælper" ham en dag om ugen. Men jeg bliver mere og mere irriteret over det. Jo oftere vi har skændtes om det, jo mindre lyst har jeg. Sidste gang vi skændtes om sex, sagde han, at han var nødt til at få sin lyst tilfredsstillet på anden måde, hvis jeg ikke ville være med. Det opfattede jeg som en trussel, som gjorde mig ret gal. Jo mere han presser mig, jo mindre lyst har jeg.
oveni købet har vi det, som man måske kan regne ud, ikke supergodt i hverdagen, småskændes ofte. jeg har prøvet at sige til ham, at jeg ikke har lyst til sex når vi har det på den måde. Jeg føler nogle gange, at jeg bare skal være der for at tilfredsstille hans lyst, uanset om jeg har lyst eller ej.
Alligevel har jeg jo ikke lyst til at vi går fra hinanden. Jeg holder på mange måder meget af ham, og han er på mange måder en støtte for mig.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal ændre på dette. Det har stået på i årevis. Er det helt normalt at have det sådan, når man har været gift i en årrække og har mindre børn og to gange fuldtidsarbejde?

Svar til dette indlæg

Har det på samme måde med min mand... ... 13-05-13
kl. 21:56

Jeg håber ikke, det er normalt... LeAn 13-05-13
kl. 17:08

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook