Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anonym lige nu

30-04-2013 kl. 07:59

Set af 2004

Så faldt tankerne på baby igen

Hej

Jeg har 3 skønne piger på 7, 6 og 4 år. Var egentlig ret afklaret med at jeg ikke skule have flere og min mand havde også været ret åben omkring at han syntes at vi havde 3 skønne piger og ikke skulle have flere.
Jeg har en nedsunket livmoder og talte med min mand i går om at jeg nu ville have den opereret på plads, men at det var så svært et valg, fordi så var det endegyldigt at vi ikke skulle have flere børn.
Så blev han også såen, nå det må vi jo så lige tale om, det kunne jo være man ville have en mere.
Det regnede jeg slet ikke med at han ville sige. Og mit hoved blev straks helt baby klar igen og nu kan jeg slet ikke få den tanke ud af hovedet igen.

Hvad er jeres erfaringer med 4 børn - tænker også at det så snart skal være da min yngste er 4.

Nogle erfaringer m.m

Knus Mig

Svar til dette indlæg

tænker på det meget anonym lige nu 30-06-13
kl. 09:47

Kender det... UA 24-05-13
kl. 22:49

Kender det Anja 03-05-13
kl. 11:14

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook