Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Tvillinger

Nettemor

14-04-2013 kl. 15:46
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 493

Svar!

jeg forstår dig! Jeg ville også have dem i samme klasse hvis det var mig, af alle de årsager du nævner. Du kan sige til din ex at hvis han vil have dem i to klasser så må han tage konsekvenserne og være den der tager alle de ekstra henvendelser og ting I skal forholde jer til, som dette valg vil generere. Han skal gå til de ekstra forældresamtaler og klassefester, han skal tage sig af alt vedr. den ene fødselsdagsfest hvis hans valg betyder at I bliver nødt til at arrangere en ekstra fest - osv. End of story.

Og hvis han ikke i det daglige er involveret i ting vedr. børnenes skolegang og bare har overladt det meste eller alt arbejdet til dig synes jeg slet ikke han har noget at skulle have sagt.

mvh,
Nettemor

Dette er et svar til fortsættelse

af Puk (08-09-2012 kl. 17:15)

Tvillinger

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook