Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Børn med handicap/misdannelser

gabriellasmor

09-04-2013 kl. 22:42
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 592

(2)

Ved ikke rigtigt hvad jeg egentligt ville med det her indlæg, andet end jeg har brug for at få nogle tanker ud.

Alt er bedre for hende end den folkeskole hun er i nu, vi tæller nærmest timer til på mandag hvor hun starter det nye sted..

Vi forældre har set stedet, hun skal besøge det med mig i morgen, har kigget ind af vinduerne deroppe i weekenden. Hun glæder sig så meget. Ihh hvor jeg håber det er det rigtige valg.

Er godt nok noget af et miljøskift hun skal ud i, fra en klasse med 28 elever, ned til et sted med samlet 10 børn fordelt i to grupper. Håber det bedste, men frygter det værste. Tænk nu hvis hun ikke kan lide at være der? hvis hun ikke kan lide de andre børn? eller de ikke kan lide hende? osv.. tankerne kører rundt. Tror nu nok det skal gå, hun er hvertfald fuld af pågåmod og glæde/forventning.

Burde til tider nok nogen gange lærer lidt af hende, for hun bekymre sig ikke om tingene, som vi voksne nok gør lidt for ofte.. Hun lever i nuet i alt dens fylde.

Hvordan tog jeres børn skiftet fra alm. folkeskole til specielskole??
Håber i gider bruge lidt tid og fortælle lidt om det. :)

Mvh. Bente

Dette er et svar til skoleskift (1)

af gabriellasmor (09-04-2013 kl. 22:27)

Svar til dette indlæg
Det bedste Dorthe 11-04-13
kl. 21:39
Kære, kære Bente- det er aldrig sjovt Joan 11-04-13
kl. 00:09

Børn med handicap/misdannelser

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook