Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Sal

22-03-2013 kl. 18:31

Set af 1492

Kender den :-)

Som skrevet længere nede har vi fra min søns fødsel kæmpet med epilepsi og følgerne deraf, så jeg er ikke ukendt med at ha' et barn med en diagnose. Og jeg er ofte stødt på historien om rejsen til Holland. Den er rigtig god. :-)

Jeg er som sådan ikke i sorg. Det var jeg da epilepsien var på sit højeste og fremtiden så meget sort ud. Jeg vil altid synes at epilepsi er en ondsindet "sygdom".

Infantil autisme-diagnosen rystede mig fordi jeg slet ikke havde set den komme. Og det til trods for at vi selv havde bedt om udredning så vi kan hjælpe vores søn bedst muligt. Vi synes ikke beskrivelse af den diagnose passer på vores søn og derfor føler vi ikke at vores søn får den hjælp der er rigtig for ham. Nu hvor tankerne har samlet sig lidt, så føler vi at børnepsyk ikke helt har været "hele vejen rundt". Vi har en samtale med en læge i april og håber at blive lidt klogere på hvorfor de har givet ham den diagnose.

Sal

Dette er et svar til Hejsa...

af Tarok;o) (22-03-2013 kl. 00:23)

Svar til dette indlæg

Infantil autisme Lise 23-03-13
kl. 07:08

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook