Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Annemarie Olsen

19-03-2013 kl. 22:23

Set af 1047

Al medvind sendes!

Hej

Jeg vil bare ønske dig og din familie alt muligt held og fremgang! I har en stor nød at knække.

I min omgangskreds er der en mor til to autistiske tvillingedrenge, som for omkring to år siden fik testet dem begge for fødevareallergi hos lægen, og de havde begge allergi. Da de kom på specialkost (den ene var gluten- og mælkeallergiker, og den anden mælkeallergiker, såvidt jeg husker), var det som at møde to meget forandrede drenge (de var 13 på det tidspunkt). Pludselig var der ro og koncentration over dem, og selvom de ikke var 'normale', så var deres problematikker skåret drastisk ned i omfang. Jeg siger ikke (langt fra!), at autisme=allergi, men blot at det kunne være noget at huske, hvis der alligevel skal tages blodprøver af anden årsag. Måske kunne du også finde noget inspiration hos 'Kernesund'-folkene, som jo også har en infantil autist-søn. (Men tag bøgerne med et kilo sund fornuft, for de går noget over i bø-land engang imellem)

Al held!

Venligst

Annemarie

Dette er et svar til Infantil austisme

af Sal (19-03-2013 kl. 10:49)

Svar til dette indlæg

Tak :-) Sal 20-03-13
kl. 20:30

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2021

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook