Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Vicky

19-03-2013 kl. 20:04

Set af 1501

hej...

... Har selv en søn med den diagnose, som jeg heller ikke kan genkende i de beskrivelser der er. Han er nu lige blevet 8 år går i 1 klasse på en normal skole og klare sig rigtig godt. Jeg kan bedre genkende ham i de beskrivelser der er omkring særligt sensitive børn.
Den bog jeg har haft mest glæde af at læse er: vejen videre når dit barn har autisme, som er skrevet af nogle forældre til en rimelig velfungerende dreng med autisme, den kan varmt anbefales.
Ellers kan jeg fortælle at når chokket har lagt sig lidt over, at jeres søn har fået en diagnose, så er der altså også nogle gode ting ved det. Vi har, selvom vi ikke er sikkre på det er den rette diagnose vores søn har fået, været "glade" for det, det har været meget letter for folk (pædagoger, lærer, familiemedlemmer) at forstå, at han ikke altid lige gør de samme ting som andre børn, og vi har uden de helt store problemer fået støtte timer til ham både i bh og skole, hvilket har givet ham en masse tryghed.
Hvis du har flere spørgsmål, er du velkommen til at skrive en mail:)
[email protected]

Dette er et svar til Infantil austisme

af Sal (19-03-2013 kl. 10:49)

Svar til dette indlæg

Hej Vicky Sal 20-03-13
kl. 20:28

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook