Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Joan

19-03-2013 kl. 14:43

Set af 1531

Kære Sal- jeg ved du bliver rigtig

vred på mig, men først tillykke med diagnosen:o)
Dernæst vil jeg sige til dig, at din søn på ingen måde har ændret sig- det eneste der har ændret sig, er at der er kommet et navn på hans "opførsel" og væremåde.
Det hjælper dig mod evt. fjollede, dumme eller diciderede modbydelige kommetarer, fra familiemedlemmer og vildt fremmede som lige vil fortælle dig at din unge er uopdragen- NEJ, det er han ikke, han er autist!
Udfra diagnosen kan jeg høre at han ikke er så gammel endnu.. måske max 3 år, hvor grænsen skiller- siden hedder det atypisk autist, som min datter er, udover det andet, som du måske husker.
Diagnosen kan hjælpe dig til at få hjælp til kurser, så du bliver lettere klædt på til opgaven, for det er præcis, hvad det er- en meget stor og livslang opgave.
Da vi fik diagnosen på vores datter lige, meldte vi os ind i Autismeforeningen- det vil jeg anbefale dig at gøre også.
Du vil opleve kampe med det offentlige, som vil søge at inkludere ham i den "normale" verden, du vil opleve ansøgninger trækkes i langdrag for at udtrætte familierne= besparelser og det virker.
På FB er der en masse sider, både åbne og lukkede; jeg er på de lukkede, hvor familie, venner og andre udeforstående ikke kan få indblik i mine inderste tanker og følelser. Her deler vi vores erfaringer, frustrationer over familie, venner, handicapcenter/ kommuner, græder og griner sammen. Tonen er rar og sober.
Hvis du "tør" så skriv din mailadr, så skriver jeg til dig og siden kan vi blive venner, hvor jeg tilføjer dig i en lukket grp, så kan vi jo altid blive "uvenner" igen.
Kh fra Joan- ja dén

Dette er et svar til Infantil austisme

af Sal (19-03-2013 kl. 10:49)

Svar til dette indlæg

Hej Joan Sal 20-03-13
kl. 20:20

kram lukaj 20-03-13
kl. 17:33

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook