Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Annemarie Olsen

25-02-2013 kl. 22:12

Set af 1432

Sorg

Hej

At gå fra hinanden er et tab, som man (tit) sørger over, selvom beslutningen er for det bedste. Livsforandringer giver stress i kroppen, og det skal man desværre også håndtere midt i al opbruddet. Det er også værst, hvis man går fra noget uden at have noget defineret at gå hen til. Ligesom vejen føles ekstra lang, når man går den første gang, fordi man ikke ved præcist, hvor man skal hen. Så snart du finder et godt sted at være, tror jeg, du vil føle mere ro.

Du skriver, at børnene ikke ved noget endnu. Det fik mig til at tænke på, at der for nyligt er dukket flere bøger op om skilsmisser, som I måske kan få glæde af at læse (jeg har ikke læst dem selv). Jeg tror ikke, der er nogen 'rigtig' måde at sige til børnene, at man går fra hinanden, men måske kan man blive godt forberedt på deres reaktioner og blive bedre til at støtte og hjælpe ...

Al held!

Annemarie

Dette er et svar til Så står jeg her

af Ano (25-02-2013 kl. 20:04)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook