Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Ano

19-02-2013 kl. 12:36

Set af 1315

Tak for svar..

Hej Tak for svaret - jeg ved stadig ikke om jeg siger noget til hende om det. Jeg ved, at de ikke ønsker en adoption nu, fordi de regner med at få taget nok æg ud til at kunne fortsætte nogen tid endnu. Dog bliver hun 41 snart om 2 mdr.. og der er fristen for opskrivning til en adoption vist lige ved at være nået...? måske nogle som ved det... det vil jeg undersøge. Der er noget med at man må bruge de æg, som man har fået taget ud, inden man bliver 41 helt til man bliver 43 år så der er jo en chance...men altså der har ingen gode forsøg været endnu mhp graviditeter... hun har aborteret eller er ikke blevet gravid hver eneste gang og de har været igang i 7 år. mvh Ano idag

Dette er et svar til Som Hummeren..

af lillebitte (15-02-2013 kl. 12:32)

Svar til dette indlæg

Okay dejligt så er der noget mere tid.. Ano 19-02-13
kl. 22:23

Man kan behandledes indtil man fylder 46 Cecilie 19-02-13
kl. 17:36

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook