Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Hjemmefødsel

Freja B.

17-12-2012 kl. 13:11
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 613

Hellere føde planlagt derhjemme end...

...at føde i bilen! :-)

Jeg fødte mit 3. barn hjemme for 8 mdr. siden og det er min bedste fødsel.

Det er ikke fordi jeg føder specielt hurtigt, men synes det er svært at mærke om det er nu, nu eller NU man skal køre afsted og ved min 2. fødsel var vi kun på fødegangen i 20 min. før jeg fødte. Det var vildt stressende at vente på bedsterne der skulle passe den store, for så derefter at jorde afsted med livet på spil OG med veer i bilen! For så "bare" at føde og så blive smidt ud i den store verden igen!

Nixen bixen - 3. gang skulle ikke være sådan! Prøv at læse mit svar i indlægget nedenunder. Der uddyber jeg lidt mere :-)

Du skal vide, at ved en hjemmefødsel blir man undersøgt (indvendig og hjertelyd) nærmest hele tiden for at jordemoderen kan komme evt. komplikationer i forkøbet. Ved den mindste tvivlen kommer man på hosp og hun følger jo med i bilen i tilfælde af man så skulle føde dér. Det er yderst kompetente jordemødre der kommer ud til hjemmefødsler.

Kan slet ikke forstå, at I, med din føde-historie, ikke har været pro hjemmefødsel før nu eller at I ikke er blevet tilrådet det. I skal helt sikkert vælge det, alt det andet bøvl er da stressende og utrygt og om 10 uger, kan det stadig risikere at være vinter med glatte veje og koldt vejr.

Hvis du har yderligere spørgsmål til det praktiske eller andet, spørger du bare :-)

Held og lykke med det hele ;-)

Kh. Lene

Dette er et svar til Hjemmefødsel - er det for sent?

af Sofia (17-12-2012 kl. 09:55)

Svar til dette indlæg
1000 tak... jeg bliver mere overbevist Sofia 17-12-12
kl. 13:18

Hjemmefødsel

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook