Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LeAn

10-11-2012 kl. 15:27

Set af 1523

Vil du virkeligt det?

Og lade dine børn vokse op i et hjem, hvor de lærer at manden bestemmer det hele og ikke deltager i de arbejdsopgaver der er en naturlig del af en husholdning?

I arbejder vel begge udenfor hjemmet og tjener en løn hjem til familien?

Min mand bestemmer også en del, men ikke alt - og jo, jeg gør mest rent, det er bla. derfor jeg er på nedsat tid. Han køber ind, laver en stor del af maden og "har" køkkenet. Børneopdragelsen - den bærer nok mindst lige så meget præg af mine holdninger som af hans.

Hvis han skulle bestemme ALT og ikke bidrage overhovedet med det praktiske - så er jeg ikke sikker på, vi havde været sammen endnu.

Hvis du mener, at den måde I lever på er ok - så bliver du vel ikke bitter? Hvis du ikke mener, det er ok - hvorfor så lære at acceptere det?

Ved godt, det ikke var det, du spurgte om...

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til min mand bestemmer alt...

af anne (10-11-2012 kl. 13:43)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook