Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Ung mor

KamillaJ

05-11-2012 kl. 11:05
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 653

Gode råd ?

Hej alle sammen.

Jeg ved ikke rigtigt om denne tråd høre til under den her kategori men jeg prøver alligevel.

Jeg hedder Kamilla og jeg er 20 år, og jeg er gravid. :)
Jeg er ikke sikker på hvor langt jeg er henne men var ved lægen i dag og få taget en graviditets test efter at jeg havde taget 2 tests igår og de sagde det samme. Nemlig positiv. :) Så skal til lægen d. 26. November og undersøges. :)

Det er jo en KÆMPE overraskelse for mig og min kæreste og vi er blevet enige om at vi meget gerne vil beholde barnet og give det et rigtigt godt liv. Mener selv at jeg er ansvarlig og har livserfaring nok til at passe et barn og det mener jeg også at min dejlige kæreste er. :) Vores familie står bag os (Vi har kun fortalt det til de nærmeste) og har sagt at de vil støtte os osv. Hvilket jo bare gør det endnu bedre!

Så derfor har jeg et par spørgsmål.
Hvornår begynder man så småt at kunne ane maven?
- Altså jeg er en normal bygget pige, vil jeg sige. Ikke for tyk og ikke for tynd, sådan lige til pas. :)

Hvad skal man holde sig fra, under graviditeten?
Hvad er godt at spise?
Hvor langt var i henne da i begyndte at få øm ryg, ømme bryster, morgen kvalme osv?

Alle gode råd ville være dejlige da jeg er første gangs fødende og jeg gerne vil have så mange gode råd som muligt, så jeg er sikker på den lille får det godt inde i maven og kan få et sundt og langt liv. :)

Knus Kamilla :)

Svar til dette indlæg
Hej MAMAM 05-11-12
kl. 20:45

Ung mor

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook