Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Prøver at blive gravid

Lily & Shirley

02-11-2012 kl. 22:43
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 740

Endelig kom den rette mand :-)

Så fik kæresten endelig selv den samme skruk følelse som mig og vi er gået i gang med at prøve.

Men ja min historie er ikke den bedste, men vil høre om andre har lign erfaringer for man ved jo at ens mand sjældent tænker lige på samme måde som en selv i dette projekt så for ikke at skræmme ham nu hvor han selv har sagt han gerne vil vender jeg mig til jer piger :-)

For ja snart 10 år siden var jeg i samme båd som nu og min daværende kæreste og jeg begyndte projekt baby. 1½ år senere stadig ingen baby og jeg blev undersøgt. Det viste sig jeg havde en overproduktion af mandlige hormoner og vi blev sat i behandling og der var held i første forsøg, dog tabte jeg i 5+2. Jeg skulle lige slikke mine sår efter det og tiden gik, da jeg så følte mig klar meldt min daværende kæreste af grundet jeg var blevet så ked af det og ikke havde haft øje for ham havde han fundet en anden, så nede var jeg da fuldstændigt efter den omgang.

Tiden gik og jeg mødte en ny sød fyr jeg var sammen med i en del år hvor jeg ikke tænkte over beskyttelse for min periode var som vinden den blæser og der var på intet tidspunkt af hvad jeg ved noget held i sprøjten.

Vi gik fra hinanden som man nu gør og så for 1½ år siden gik det op for mig min drømmemand var en af mine gode venner. Han flyttede så pga arbejde til Irland for et år siden og det var da nok det hårdeste jeg længere har skulle igennem, men da vores forhold var meget nyt og ja vi er begge 30 med en del erfaring og enighed om hvad der skulle til for at dette kunne lykkes mente vi det sagtens kunne klare det.

Svar til dette indlæg
part 2 Lily & Shirley 02-11-12
kl. 22:50

Prøver at blive gravid

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2018

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook