Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

ano

08-10-2012 kl. 13:24

Set af 826

tak for svar

Ja fik lagt æg op onsdag formiddag.

Kvalmen begyndte i løbet af lørdag.

Jeg har prøvet at være overstimuleret og jeg er heldigvis ret sikker på at det ikke er det. Det gør bare ondt og er ikke så smertefuldt som ved en overstimulation. Heldigvis puh
Min mave hæver op i løbet af dagen og bliver så lidt mindre igen i løbet af natten. Men jeg synes dog det går hurtigere og hurtigere med at blive stor for hver dag der går. Men jeg er nok bare ekstra obs.

Jeg har så godt som intet HCG i blodet. Jeg kan dog ikke sige at det har været helt væk tidligere og jeg så allerede danner selv, for jeg har ikke tjekket tidligere. Jeg har aldrig prøvet at teste så tidligt som nu før.

Jeg må nok være obs på om det bliver værre og så kontakte klinikken hvis det er.
Det er rart, eller hvad man nu skal kalde det, at høre at du også har oplevet forskellige reaktioner på samme mængde medicin.

Åndenød det lyder ikke rart :-/

Dette er et svar til Jeg skal lige høre..

af lillebitte (08-10-2012 kl. 12:48)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook