Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Bleer

Mariab88

20-09-2012 kl. 09:22
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 4005

Spørgeskema vedr. engangsbleer.

Hej til alle med blebørn

Jeg er netop nu i gang med at skrive afsluttende bachelorprojekt og søger i den forbindelse hjælp fra alle jer skønne småbørns forældre.

Spørgeskemaet vedrører primært forhold omkring engangsbleer med velcro/tape lukninger og omfatter ikke buksebleer.

For at deltage i spørgeskemaet skal du derfor have minimum et blebarn som benytter denne type ble.

Er du mor/far til en lille guldklump med ble, vil jeg blive meget taknemlig, hvis du kan afsætte lidt tid til at hjælpe mig. Del meget gerne med venner og bekendt

Klik blot på nedenstående link for at starte undersøgelsen

www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=YM6722LF1PC5

På forhånd mange tak for hjælpen.

Mvh Maria Bæk

Bleer

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook