Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mille

19-09-2012 kl. 10:35

Set af 1254

Hjælp hvad gør vi???

Skriv her da jeg har brug for lidt råd i mine overvejelser..vi er et par på 37 år, ( min mand har nedsat sædkvalitet) vi har en søn på 5 år som er hjemmelavet..vi har siden forsøgt at få et barn mere..været igennem 6 iui uden held, derefter et icsi forøg på privatklinik som dersværre ikke lykkes, men jeg dannede rigtig mange æg og fik lagt to op. Endelig lykkes det jeg var gravid, men i uge 20 var foster dødt:( har så været igennem en masse undesøgelser som vist at jeg havde dannet blodpropper i moderkagen. Har fra sygehuset fået af vide at det sikkert kan forbygges med blodfortynden medicin og tæt kontrol..og sansynligheden for at det skulle gentage sig er meget lille..har så længe snakket om at vi skulle gå igang med endnu et forsøg, jeg har fået udbetalt min efterlønsopsparing til det..men jeg er usikker,,tør jeg, hvad hvis det sammen sker igen, eller det ikke lykkes at blive gravid...det vil uden tvivl blive en hård graviditet..kan jeg hold til det..men kan jo godt mærke at jeg virkelig ønsker mig et barn mere..jeg bliver sku ked af det når andre får sådan en lille en, syntes jo også vores søn skal have en bror eller søster..Vil jeg sidde om 5 år og tænke vi skulle have gjort det?? hvad tænker i om det ??

Svar til dette indlæg

Vi har satset. Sus1981 24-10-12
kl. 12:10

jeg forstår så udmærket.. lillebitte 22-09-12
kl. 23:26

når det er det mig 20-09-12
kl. 12:26

Har haft de samme tanker. Snitte 19-09-12
kl. 19:01

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook