Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Børn (3-6 år)

kolson

15-09-2012 kl. 13:49
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 809

Vores datter

på 4 år, har været renlig i næsten 2 år nu, men nu er hun begyndt på det samme, hun har altid lige gang i noget og så når hun at tisse i bukserne i det samme hun når ud på wc. Som regel ikke så meget, men der skal jo stadig vaskes tøj og barn...
Jeg prøver bare at fortælle hende at det ikke er så smart, og at hun altså godt kan risikere at ynglingstøjet så ikke er rent når hun ønsker det, for det er nogle gange ofte på en dag det sker.
Jeg forklarer hende at hun skal lytte til tissekonen når den fortæller den vil tisse, og så håber jeg på at hun en dag husker selv at mærke efter hele tiden :-)
Men det er helt tydeligt at hun ikke får gået afsted, fordi det er lidt mere kedeligt end at lege færdig!!

Held og lykke med det, ville bare fortælle at du er ikke alene med problemstillingen ;-)

Mvh Cathie (33+2) og mor til en dejlig sveske tøs

Dette er et svar til 5 årig tisser i bukserne

af Mor til 2 (13-09-2012 kl. 21:07)

Børn (3-6 år)

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2018

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook