Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

anonymius

28-08-2012 kl. 11:33

Set af 1246

dårlig samvittighed over for jobbet

Hej

jeg er blevet gravid igen - og denne gang er det nummer 4.
det var ikke planlagt, men vi har snakket det godt igennem herhjemme og vil beholde barnet.

jeg føler ikke for abort, og tror at jeg vil fortryde det resten af livet, hvis jeg får det fjernet.

men hold op, hvor har jeg dårlig samvittighed over for jobbet.

jeg ved godt, at jeg har ret til barsel, men jeg ved bare, hvor travlt mine kollegaer får i den periode, hvor jeg er væk. Der er ikke tradition for at ansætte vikarer, når folk har orlov fx. barsel, i min afdeling. Mine nærmeste kollegaer er kommet i den alder, hvor de ikke selv skal have flere børn - og en enkelt af dem, kan slet ikke få børn, så det giver sig selv.

Har andre følt denne dårlige samvittighed?

jeg har ikke fortalt det endnu, men skal snart have det fortalt inden for de kommende uger - synes jeg. selvom jeg egentlig godt kan vente et par måneder.

Svar til dette indlæg

har du fortalt det? øv:/ 11-09-12
kl. 13:47

frygt mummimor 04-09-12
kl. 08:56

der har aldrig været nogen form for anonymius 28-08-12
kl. 11:35

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook