Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Provokeret abort

maui

24-08-2012 kl. 12:34
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 667

MA

Missed abortion -efterfulgt af et medicinsk udskab i uge 6-8 stykker...
Av... Jeg fik sat processen igang igår ved middagstid. Bløder stadig og har ret ondt. Også psykisk naturligvis. Kunne ikke lade være igår at kigge efter min lille haletudse... Det var jo ikke meningen. De siger det er kromosomfejl -når fosteret stopper i udviklingen dér -og "går til grunde".... Sker i 33 % af alle graviditeter siges det. Så jeg er jo langt fra den eneste som sidder på den her måde... Mange sender tanker og spørger til hvordan det er gået... og hvad skal man lige svare?
Lad mig være i fred -og være vred på verden -bare lige lidt... Det gør ondt. MANGE følelser og ønsker var bundet til denne graviditet. Og selvfølgelig ved man der desværre findes en risiko for abort... Men det føles godt nok en tand mere virkelig nu... Måske især fordi det ikke ville ske af sig selv, og jeg på den måde, er blevet tvunget mere direkte til at tage stilling til det, og tage mig af det!
Øv med øv på - og AV!

Provokeret abort

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook