Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Bleafvænning

Ble-mor

14-08-2012 kl. 09:01
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 2036

Natble væk - men stadig tisseri... :-(

Hej kloge piger/kvinder

Jeg ved ikke hvordan vi/jeg skal takle vores problem. Vores datter på 4½ år har været uden ble i et år om dagen nu, men natble på, som bestemt ikke var tør.
Men i sommerferien fandt hun ud af hendes bedste ven havde smidt bleen både nat og dag og meddelte, at nu ville hun heller ikke bruge ble om natten mere. Fedt tænker jeg og vi aftaler at vi sætter en potte ind på værelset, da hun ikke bryder sig om at gå ud på toilettet om natten.
Det går fint, men af og til sker der uheld, men disse er blevet oftere nu igen. Dvs jeg har skiftet sengetøj to nætter i træk og det samme i sidste uge. Hun får ikke lov til at drikke ret meget inden hun sover og hun får tisset af.
Men nu er manden blevet træt at alt det tisseri og vil give hende ble på igen. M en tror ikke det er den rigtige tilgang til problemet. Hvad gør vi?

Vh mor, som helst så en tør pige

Bleafvænning

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook