Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Hjemmefødsel

Freja B.

22-07-2012 kl. 12:13
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 909

Vand på min mølle :-)

Der er ikke noget at være i tvivl om: du SKAL prøve en hjemmefødsel!!!

Jeg fødte mit 3. barn hjemme her i marts måned (hvis du bladre nogle sider tilbage på marts ´12 kan du læse min fødselsberetning). Mine andre 2 børn fødte jeg på hosp, men jeg fortryder inderligt, at nr. 2 ik blev født hjemme da det gik pænt stærkt og det var vildt stressende at skulle mærke efter om det var nu, nu eller NU man skulle afsted, have bedsterne til at komme og passe den store og så fare på hosp for blot at føde 20 min. efter man ankom!

Ved en hjemmefødsel er der total ro på, ingen stress og en jordemor KUN til dig! Tiden lige efter fødslen er fantastisk for du skal ikke tænke på at blive smidt hjem efter 4 timer og ud og konfronteres med den store vide verden og det i sig selv er ustressende. Vi "boede" i sengen resten af dagen (fødte om morgenen) og bettemand fik først tøj på kl. 17. Vi lå hud mod hud i alle de timer og det ville man ikke kunne opleve på hosp. Jeg kunne gå i mit eget bad, have alle mine ting og sager ved mig, babyens tøj, bleer osv. Mine 2 andre børn var også med til fødslen og var inkluderet i babyen liv lige fra da han kom ud :-) Men det er selvfølgelig en smag sag om man er til det. De er 7 og 4 år og havde været med omkring alt med den forstående familiebegivenhed.

Jeg kan kun give dig mine allervarmeste anbefalinger til en hjemmefødsel og hvis du vil vide noget om det praktiske mm., spørger du bare ;-) Men pas på, en hjemmefødsel er stærkt vanedannende! :-))))

Kh. Lene med en fantastisk hjemmefødsel bag og får vist desværre ik flere :-(

Dette er et svar til hjemmefødsel ?

af spar2008 (05-07-2012 kl. 08:44)

Hjemmefødsel

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook