Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

bellahund

02-07-2012 kl. 08:39

Set af 1420

Sorry sent svar 1

Hej undskyld jeg ikke har svaret, jeg havde ikke lige set at du havde skrevet.

Vi har helt fra starten været fuldstændigt enige om at børnene skulle vide det og gerne så hurtigt som muligt så det ikke blev en stor ting for dem. Vi har hele tiden følt at hvis vi skjulte det så var det som om vi skammede os og det gør vi på ingen måde ;) Noah vores ældste var 3 da han fik det at vide. Han snakkede en dag om at han havde været i min mave, pludselig kigger han på mig og siger - men mor hvordan kom jeg derind ;) min mand var færdig af grin og jeg måtte igang med en udredning om hvordan man får børn- æg sædcelle osv. så sagde jeg at da vi gerne ville have ham, der virkede fars sædcelle ikke og derfor fik vi en af lægen. Det svar var han fint tilfreds med, stille og roligt er der blevet forklaret mere og mere, da han et par dage efter bekymret spurgte om ikke det gjorde ondt da lægen stak en pind ind i min mave måtte jeg igen forklare hvordan det var foregået. Nu bliver han snart 8 og har en lillebror på 5 og har ret meget styr på hvordan og hvorledes. Han sgade for noget tid siden at han var en halvdel mig og en halvdel en anden mand om vi ikke kendte, og det er jo rigtigt. Vi ahr været meget åbne om det og derfor er det hele helt nede på jorden. Ham på 5 er ret ligeglad med det hele, jeg er faktisk ikke sikker på han helt forstår det, det interessere ham bare ikke. Nu hvor jeg venter mig igen, gik der ca 2 minutter før han spurgte om hvordan det kunne være ;) vi forklarede så at fars sædcelle åbenbart virkede igen. han har ikke kommenteret noget med at det så er fars ......

Dette er et svar til Er spørgsmål

af Bananne (22-06-2012 kl. 21:41)

Svar til dette indlæg

Sorry sent svar 2 bellahund 02-07-12
kl. 08:41

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook