Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Dødfødte børn

Migog4

06-06-2012 kl. 21:09
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 1154

Av....

Tror det svar blev lidt mere spark end det var meningen.

Først stort kram på din søns begravelsesdag - de mærkedage gør så ondt og der skal ikke meget til at vælte læsset, og måske var det vredesudbrud netop hvad du havde brug for i dag. Bare så synd det gik ud over en der allerede lå ned.

Jeg tror ikke du mener dine sidste sætninger, for jeg tror du ved hvor ondt de gør når man har mistet uafhængigt af hvor gamle børnene er. Mon ikke vi alle sammen har fået serveret en af slagsen, øv ærgerligt op på hesten og alt efter hvor vi var i processen har vi blevet såret, rystet på hovedet, blevet vrede eller andet. Og derfor kan jeg ikke tro på andet end de er skrevet i afmagt over du lige nu står midt i nogle mærke dage som gør så pisse ondt!

Jeg kan umiddelbart heller ikke sammenligne min Lia som var så stor og stærk, som suttede som var hun parat til at tage 10 kilo på på en uge, som kiggede som skulle hun have hele verden med på sine 4 dage, ja hende kan jeg heller ikke umiddelbart forbinde med en lille lille baby som ikke kom længere i livet end ingen gang halvvejs i sin mors mave. Men jeg kan sammenligne en mors sorg med min. Jeg kan mærke din sorg gennem din vrede og opleve en del af den er universel og lig min, en del er helt din egen og der kan jeg igen ikke sammenligne. Og jeg tror ikke en mors sorg kan rangordnes, den er der og ufatteligt men sandt er en del af den sammenlignelig selvom vi er så forskellige.
Jeg håber du når mærkedagene er ovre og du igen har fået lidt overskud at så kan du rumme også dem der har mistet tidligt, men som er mødre
Line

Dette er et svar til bliver en smule harm..

af .. (06-06-2012 kl. 15:01)

Dødfødte børn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook