Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Dødfødte børn

Migog4

06-06-2012 kl. 16:31
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 975

Tårer i øjnene

Undskyld alle sammen men jeg får tårer i øjnene når jeg læser de svar der bliver givet - hvem er vi til at dømme og vurdere en sorg. Jeg ved godt der er forskel på at miste i 14. uge og miste som jeg en datter på 4 dage, der er også forskel på at miste en på 9 år eller en i 30. uge, men det giver ingen ret til at dømme og vurdere.
Jeg faktisk den der foreslog at anomor kunne skrive her - velvidende det er en anden sorg hun sidder med end jeg gør, men der var jo en mulighed for at møde en der havde stået med noget af det samme.

Kære Anomor - har lige tjekket små engle, der er den nedre grænse 14. graviditets uge, så der anerkendes din søn som et barn og ikke som et foster og en abort og hop du bare op på hesten igen.

Og må det med det samme sige, vi altså ikke alle sammen tænker sådan - jeg personligt vil ikke rangordne og vurdere vores sorg, jeg tænker hvor vi står er meget forskelligt bare det faktum du selv skulle træffe valget og spise en pille der slog din søn ihjel er noget som jeg (heldigvis) ikke kan forholde mig til! Og jeg tager stor afstand fra at du bare skal forstå det er et foster og se at blive gravid igen. Søg om medlemskab hos små engle, der vil du kunne finde ligesindede og ikke blive mødt med så lidt rummelighed (som er udtryk for en sorg og ikke decideret møntet på dig husk det).
Og til jer andre, forstår godt I ikke kan se et lille barn i 14. uge er det samme som jeres store skønne barn der er født i 38. uge, men til jer der siger det ikke ligner et barn er det baseret på uvidenhed, og spark da ikke til en der ligger ned - behøver jo ikke svare

Dette er et svar til Findes der et forum for os....

af Anomor (06-06-2012 kl. 09:58)

Dødfødte børn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook