Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Bleafvænning

Ida.

04-06-2012 kl. 15:19
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 656

Hvordan kommer vi i gang?

Hej alle.

Min søn er snart 2 og 10 mdr. og går med ble. Han har intet imod at komme på toilettet på hans lille børnesæde og bruger pænt det et toilet skal bruges til, men han beder ikke selv om det. Det er helt tydeligt, at han er klar over, at han laver noget i sin ble, og når det sker, vil han ikke på toilettet. Om 14 dage skal han i børnehave, og jeg håber, at det at se de store børn på wc "smitter". Derudover har vi tænkt os at hive bleen af i sommerferien ud fra en tanke om, at nogle våde underbukser vil lære ham, hvad der sker, og at vi den vej rundt kommer af med bleen. En anden ide er at vi laver nogle rutiner for, hvornår han kommer på wc, fx om morgenen når han står op, inden han skal afsted, når vi kommer hjem, inden aftensmad og inden putning, men om det har en effekt ved jeg ikke. Det er mit første barn, så jeg har ikke prøvet det før :-)

Er der nogen af jer, der har erfaring med mine ideer? Eller gode forslag til, hvordan vi griber det an? Jeg vil rigtig gerne hjælpe min søn af med bleen, så det bliver en god oplevelse.

Hilsen Ida.

Svar til dette indlæg
Vent til han er parat Annemarie Olsen 04-06-12
kl. 18:53

Bleafvænning

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook