Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Børn (0-1 år)

Anna

30-05-2012 kl. 11:59
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 639

Kan barn på 10 mdr være forkælet?

Kære alle

Jeg har i noget tid nu undret mig over, hvornår børn i virkeligheden begynder at kunne mærke at de bliver forkælet, hvor de også ofte tuder og vrider sig for at få deres vilje.

Vores datter på 10 måneder(snart 11) har været det sødeste barn siden fødslen. Men på det sidste tuder hun simpel hen uden nogle grund.
Hun er mæt, glad, tilfreds, ren ble mm. Hun kan sidde og lege for sig selv i noget tid, men derefter kan hun kigge på os og komme kravlende hen til os (mens hun småtuder) for at vi skal tage hende op - når vi gør det holder hun op.

Det er altså ikke fordi hun mangler mere kærlighed, i så fald vil det være mærkligt, for hun er det første barnebarn fra begge sider af familien og alle leger, synger og er der for hende for ikke at sige 24 timer i døgnet. jeg er ved at blive ret irritereet over det, synes ikke det er sjovt at hun hele tiden vil have opmærksomhed, jeg når virkelig intet andet i hjemmet i løbet af dagen.
Hun er også begyndt at tude og blive irriteret når vi siger at hun ikke må noget - f.eks. lege med vores telefon, rør fjernsynet mm.

Hvad gør vi forkert? og plejer børn ikke først at blive sådan senere hen?

Svar til dette indlæg
Læs 'vidunderlige uger' Annemarie Olsen 30-05-12
kl. 22:58

Børn (0-1 år)

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook